torsdag den 19. maj 2011

Dagen idag - Onsdag d. 18 maj

Skulle have idæt i første time idag. Gud, det er hårdt når man knap nok er stået op! Bagefter engelsk. Puuh, det er ikke lige mit yndlingsfag. Også to timers sløjd og derefter to timers hjemkundskab. Havde først fri klokken 2.  Men frikvarterene var optur. Spillede bold med drengene og Astrid. Hihi. Bagefter cyklede jeg hjem. Gud jeg var udmattet, efter en lang skoledag med sure lærere. Var lidt på computeren og derefter til fodbold. Elsker det <33 Med verdens sødeste og dejligste piger. Ej Emma Katrine er lidt fræk. HAHA. Fik sådan noget ris med et eller andet klamt noget i til aftenssmad. Bvadr. Kunne ikke lide det. Men spiste det da jeg var utroligt sulten. Ligenu sidder jeg og glor på en eller anden serie. Den er fanmar underlig.
Nå men hejhej 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar