fredag den 20. maj 2011

Min dag idag - Fredag 20 maj 2011.

Super dag! Mhh fridag. Sov til klokken halv elleve da jeg skulle til fødselsdag klokken et. Um, dejlig fødselsdag. Snakkede med bla. Markus og Lasse. Hihi. Spille Just Dance2 med Lasse. Tævede ham for groft. HAHAHA, du trænger træning skatter. Ej det var en god en af slagsene. Og han er sød ham Lasse der. Skulle med bussen hen til min far bagefter. Skrev med Lasse så det var en god tur af slagsene.
Da jeg kom derhen gik mig og min søster på tanken. Hun er lidt svær at finde rundt i. Hun kommer sammen med Zach Zander. Ad. Ej han er sød nok. Men han ligner bare en typisk grønlænder. haha. Når nok om det hihi. Kom derefter hjem til min far - var nede i ishuset før - gjorde rent (HELT AF MIG SELV) og derefter var jeg på computeren. Har haft en dejlig dag!
Byebye

Ingen kommentarer:

Send en kommentar