torsdag den 19. maj 2011

Min dag i dag - 19 maj 2011

Det var været en superdag idag! Først fire timers dansk (udover vi havde den sureste vikar - hvorfor have vi ikke buster?!) og derefter skulle vi have to timers matematik. Hvis man ser bort fra det - så elsker jeg dagen idag. hihi. OG DER ER FRI IMORGEN. Uff, skal bare slappe af efter stefanses fødselsdag. Dejligt at vi bare lige skal hen og fejre ham også hjem igen. Ned til min far efter fødselsdag. Og nok i biografen med sister bagefter. Mmmh. Tror lige jeg tjekker om der går  nogen gode film. Hvis i kan anbefale nogen så kommenter lige nedenunder ikke. Når men altså fulgtes med Lina hjem da vi bor tæt på hinanden. Snakkede lige med søster da vi skiltes. Kom hjem og bagte kanelkage - mumsi. Glæder mig til den er færdig! Kigger lige hvor mange minutter der er tilbage ......... 11 minutsin. MUMS. Og ligenu sidder jeg bare og er på computeren. 
Hejhej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar